Yleisurheilukoulu

YLEISURHEILUKOULU

7-11 -vuotiaat

Sisältö

Yleisurheilukoulussa opetellaan yleisurheilulajien perusteita, juoksemista, hyppäämistä ja heittämistä ikävaiheeseen sopivilla harjoitteilla. Yleisurheilulajien lisäksi harjoitellaan perusominaisuuksia kuten nopeutta, lihaskuntoa ja kestävyyttä. Tervetuloa yleisurheilemaan kanssamme!

Kenelle

Suunnattu 7-11 -vuotiaille

Milloin

Harjoitukset keskiviikkoisin Vapaa-aikatalolla.

Keskiviikkoisin  klo 17:15-18:30

Ohjaajat

Janne Kivelä, Mika Varonen, Annina Walling ja koulutetut nuoret ohjaajat

Harjoitusmaksu

20€/kk

Harjoitusmaksut laskutetaan 3 kertaa vuodessa MyClubin: syyskausi (3kk), talvikausi (4kk) ja kesäkausi (4kk). Tarvittaessa voitte maksaa myös kuukausittain.

Ilmoittautuminen

Ilmoittautuminen ryhmään tapahtuu myClubin kautta.  Ilmoittautuaksesi, sinun tulee rekisteröityä käyttäjäksi. Jos olet jo rekisteröitynyt käyttäjä, pääset ilmoittautumaan kirjautumalla sisään.

LISENSSIT JA VAKUUTUS (sporttiturva)

Kun harrastat urheilua, kannattaa tarkistaa, kattaako oma vakuutus mahdollisista loukkaantumisista koituneet kulut. Jos ei, voi olla syytä ottaa täydentävä vakuutus tai voit ostaa vakuutus/sporttiturva yleisurheiluliiton kautta.

Kilpailuun osallistuminen edeltää lisenssi ja sporttiturva (tai oma vakuutus)

Lisenssit ja sporttiturvan (jos ei ole oman vakuutuksen kautta) voitte ostaa nyt www.suomisport.fi kautta. Lisenssit ja vakuutukset ovat voimassa 1.10.2022-30.09.2023 jos maksat sen lokakuun 2022 aikana. Myöhemmin maksettaessa, se tulee voimaan maksupäivänä klo 23.59 maksuhetkestä

Kilpailuun osallistuminen edeltää lisenssi ja sporttiturva (tai oma vakuutus)

Tiedustelut